You are currently viewing הסלטיקס בדנבר והרוקטס נגד הקליפרס ביום שישי ענק! / דור בלוך

הסלטיקס בדנבר והרוקטס נגד הקליפרס ביום שישי ענק! / דור בלוך

וואו וואו וואו איזה יום שישי מחכה לנו, יום שישי שכולל שני משחקי ענק שבכותרת, וגם את דונצ'יץ', הלייקרס, וה-76'ס. ביום שישי כזה אי אפשר להסתפק בסתם מוזיקה מלווה, צריך מוזיקה… אפית!

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (9-5) – לוס אנג'לס לייקרס (2-12) 3:00:

בפעם השנייה בתוך שלושה ימים יפגשו הת'אנדר את הלייקרס, והם ינסו לעשות הפעם את מה שכמעט הצליחו בפעם שעברה, בלוס אנג'לס כאשר הפעם גם יתרון הביתיות לטובתם, דבר שיכול להיות משמעותי – כל ניצחונותיה של אוקלהומה השנה הושגו בביתם.

דניס שרודר היה המצטיין במשחק הזה עם 31 נקודות, והיכולת שלו מעוררת את השאלה האם הוא ראוי להיות פוינט גארד פותח בליגה הזאת, מה שבתורו מעורר את שאלת המשנה – כמה מהר הת'אנדר, שלא מצופים לנצח השנה, צריכים להיפטר מכריס פול, והאם יש להם דרך ראלית לעשות זאת.

לברון עשה עוד היסטוריה קטנה במשחק הזה עם טריפל דאבל נוסף, אבל העובדה שהוא קלע רק 1 מ-5 ברבע הרביעי עברה עם פחות תשומת לב, בשלב הזה שמר עליו דונטה בארטון, יהיה מעניין לראות האם הלילה הוא יקבל דקות רבות יותר בניסיון להאט את המלך, והאם לברון יגיע עם מוטיבציה מיוחדת להחזיר לחצוף כגמולו.

באופן מרשים מה שנותן ללייקרס השנה את המאזן המצוין שלהם הוא ההגנה, וזאת עדות לעבודה הנהדרת של פרנק ווגל. כדי לנסות ולנצח הת'אנדר יצטרכו את כל הכלים ההתקפיים שלהם בכושר קליעה. שי גילג'ס אלכסנדר, גלינרי, כריס פול ודניס שרודר הם ארבעה שחקנים שמסוגלים ל-20 נקודות בערב כל אחד, אבל במשחק הראשון בין השתיים רק גלינרי ושרודר היו בכושר קליעה כשאלכסנדר קלע רק 5 מ-16 מהשדה, וזה עוד היה טוב לעומת פרגוסון שקלע 1 מ-6 וכריס פול 1 מ-7.

התחושה שלי היא שהלייקרס לא מעוניינים להיות בפול קצב בשלב הזה של העונה, ובצדק, יש להם הרבה שחקנים וותיקים, חלקם כבר ספגו פציעות ואין להם את העומק כדי לכפות על פציעה מסיימת עונה, לכן אחרי חמישה ניצחונות רצופים נראה שהרצף של הלייקרס בשל להיקטע, בעוד הת'אנדר שהם קבוצה ביתית טובה יבואו עם מוטיבציית שיא.

הימור: אוקלהומה ב-7.

דנבר נאגטס (3-10) – בוסטון סלטיקס (3-11) 4:00:

וואו וואו וואו איזה משחק זה הולך להיות.

שתי הקבוצות הגיעו לעונה הזאת כשיש לא מעט מומחים שמפקפקים בהן. רבים סברו שיוקיץ' ו-9 גמדים זה פשוט לא מספיק כישרון כדי ליצור קונטנדרית אמיתית, ואילו הסלטיקס לאחר שאיבדו את קיירי ואל הורפורד וקיבלו את קמבה ווקר, לראשונה בקבוצה מנצחת, ואת אנס קאנטר המושמץ נראו כקבוצה שנחלשה.

המציאות כמובן הראתה אחרת, לפחות בשלב הזה.

דנבר נתנה הדגמה לאיך היא נראית כשהיא ממצה את הפוטנציאל שלה בניצחון על יוסטון. הנאגטס החזיקו את הרוקטס על 95 נקודות ואת הארדן על 27 בלבד (בלבד?!, איזו עונה הזיה של המזוקן), בעוד יוקיץ' קלע 27 משלו ולקח 12 ריבאונדים. נציג את זה אחרת – כאשר יוקיץ' והארדן קולעים אותו מספר נקודות ליוסטון יהיה קשה מאוד לנצח את דנבר, וזאת לא שאלה אקדמית, השתיים בהחלט עשויות להיפגש בפלייאוף.

אז ההגנה של דנבר נהדרת עם תיאום של קבוצה שרצה שנה שנייה ביחד והמון המון גופות גדולים וידיים ארוכות, אבל מה קורה בהתקפה? ג'מאל מארי ממשיך להוביל את דנבר עם 18.5 נקודות ו-5 אסיסטים, יוקיץ' עם עונה סולידית יחסית של 17 נקודות ו-9 ריבאונדים אבל גם 6 אסיסטים כאשר היותו סנטר מוסר ברמה עילאית משנה את המשחק באותו אופן שהטווח המוגדל של השלשות של קארי שינתה את המשחק.

אבל אם מחפשים את המפתח או אולי את נקודת המייק אור ברייק של ההתקפה של דנבר צריך להסתכל על הקליעה של בארטון והאריס, שיחד עם יוקיץ' ומארי מהווים את הרביעייה שמשחקת 30 דקות או יותר והם הבסיס למשחק של דנבר בשנתיים האחרונות. נכון להיום השניים קולעים יחד 40% בממוצע למשחק מחוץ לקשת. נקודה מעניינת נוספת לגבי הקליעה מבחוץ היא חלוקת הזריקות. דומה שדנבר מדגימה בצורה יפה את התאוריה שכשכל השחקנים משותפים במשחק ההתקפה גם ההגנה הקולקטיבית משתפרת. לא פחות מ-8 שחקנים זורקים בין שלשה ל-2 למשחק, אף אחד לא זורק יותר מ-2 בקבוצה הזאת.

הנקודה הסטטיסטית הזאת משרתת את הנאגטס היטב בעונה הסדירה, אבל מה היא עושה לסיכוי הפלייאוף שלה? האם אפשר לנצח בפלייאוף בכדורסל הקיבוצי הזה? מי האחרונה שעשתה זאת? דטרויט ב-2004?

בוסטון הפסידה 2 מ-3 משחקיה האחרונים לאחר 10 ניצחונות רצופים, האם זאת סיבה לדאגה עבור הבוסטונים? אם תשאלו אותי – לא ממש. שני ההפסדים היו במשחקים סופר צמודים, ולהפסיד לקליפרס בהארכה זו ממש לא בושה. עם זאת, בהחלט מתעוררת שאלה לגבי היכולת של הסלטיקס לסגור משחקים צמודים וספציפית לגבי היכולת של קמבה ווקר לעשות זאת. הפוינט גארד פתח את העונה היטב והשתלב בצורה מצוינת בשיטה של הסלטיקס. הוא קולע סביב ה-40% מכל טווח ובשונה מקודמו בתפקיד מאפשר למספיק שחקנים נוספים להשתלב במשחק ההתקפה, כאשר טייטום, היוורד, בראון וסמארט זורקים כולם עשר זריקות או יותר. עבור כל אחד מהם מדובר על 30% יותר הזדמנויות בהתקפה לעומת העונה שעברה.

בדרך כלל, בסוג כזה של משחק הייתי הולך עם הקבוצה הביתית, אבל יש לי תחושה שבוסטון תרצה את המשחק הזה יותר ולכן היא גם תיקח אותו, אבל זה יהיה צמוד.

הימור: בוסטון ב-4.

לוס אנג'לס קליפרס (5-10) – יוסטון רוקטס (4-11) 5:30:

ה-NBA ללא ספק שמרה לנו את הטוב לסוף, כשהפייבוריטית שלי וגם של רבים אחרים לזכייה בתואר תארח את מי שרבים מכנים לאחרונה שחקן ההתקפה הטוב בהיסטוריה.

הקליפרס קיבלו בחזרה את פול ג'ורג' והמריאו ל-3 ניצחונות נוספים, ואחד הדברים המרשימים בניצחונות הללו היה השוני הסגנוני. מול אטלנטה הקליפרס התפוצצו ל-150 נקודות, מול אוקלהומה הם ניצחו אודות לכך שהחזיקו את היריבה ל-88 נקודות בלבד, ומול בוסטון הם ניצחו בהארכה במשחק שהנתונים שלו היו משהו באמצע בין שני המשחקים הקודמים.

לרוקטס, לעומת זאת, יש טריק אחד, והוא נקרא התקפה התקפה התקפה או יותר נכון ג'יימס הארדן. זה מדהים ש-27 נקודות עבורו נחשב ל"עצירה", אבל לא כל כך מדהים כשמבינים שהשחקן קולע 38.4 נקודות לערב, ושכל ההתקפה של יוסטון בשלב הזה נשענת עליו. הארדן זורק 24.7 פעם בערב, כך ש-27 נקודות הוא פשוט לא return טוב מספיק. יותר מכך כאשר ווסטברוק ממשיך להיות מאוד מאוד לא יעיל (22.7% משלוש), כאשר כמות הזריקות שלו נראית כמו החלטה חברתית יותר מאשר מקצועית, וגם אריק גורדון לא קולע מספיק טוב עד כה (31%), הרוקטס בשלב הזה תלויים לחלוטין בהתפוצצויות של הארדן.

אבל ההתקפה של הרוקטס היא לא הנושא היחיד לדיון לגבי הקבוצה הזאת, שכן היא קיבלה מחמאות רבות על ההגנה שלה, האם המחמאות האלה מוצדקות? באופן חלקי. ה-93 נקודות שספגו מהקליפרס היו מרשימות מאוד, אבל בארבעת המשחקים הבאים הרוקטס ספגו 105 נקודות למשחק, לא נורא אבל גם לא בדיוק אימפריה הגנתית, והמשחקים הללו למעט המשחק נגד דנבר לא היו מול אריות הליגה. כשמסתכלים אחורה רואים שההגנה של הרוקטס עדיין לא יציבה לחלוטין, לעומת ספיגה של 158 נקודות מוושינגטון כל נתון הגנתי נראה טוב אבל גם בחודש נובמבר, הרוקטס ספגו 112 מול גולדן סטייט ו-116 מול הפליקנס.

תצוגה הגנתית טובה היום תגדיל מאוד את הביטחון של הרוקטס ביכולתם לעשות זאת באופן עקבי.

הימור: הקליפרס ב-8.

המשחקים הנוספים:

דטרויט פיסטונס (10-4) – אטלנטה הוקס (10-4) 2:00:

מצחיק איך לפעמים שתי קבוצות עם אותו מאזן בדיוק יכולות להיות עם אווירה שונה לחלוטין מסביבן. סביב דטרויט הדרך הכי מדויקת להגדיר את התחושה היא דיכאון. הפיסטונס קיבלו בחזרה את גריפין מה שלא עזר להם לקטוע רצף של 5 הפסדים רצופים. התבוסה לשיקאגו הייתה גרועה במיוחד כאשר גריפין קולע רק 4 מ-15 מהשדה, ותחושה חזקה שכאשר דראמונד מוגבל, לפיסטונס פשוט אין כלים התקפיים אחרים. השחקן הכי יעיל שלהם במשחק הזה היה דריק רוז למען השם. בהוקס לעומת זאת אפשר לתאר את התחושה כאופטימיות זהירה (או זעירה). כן, הם הפסידו ארבעה משחקים רצופים אבל שלושה מהם היו מול קונטנדריות. אבל הבסיס האמיתי לאופטימיות הוא היכולת של טריי יאנג – עם 27 נקודות למשחק באחוזים טובים הוא הולך והופך לסופרסטאר לנגד עינינו, מישהו זוכר מתי לאחרונה היה לאטלנטה אחד כזה?

הימור: אטלנטה ב-5.

https://www.youtube.com/watch?v=ZTg6hg1miFg

וושינגטון וויזארדס (8-4) – שארלוט הורנטס (9-6) 2:00:

בשקט בשקט וושינגטון הפכה לאחת הקבוצות המבדרות בליגה. ב-4 המשחקים האחרונים שלה נקלעו 240 נקודות או יותר, אז נכון, הגנה אין לה, ואת מרבית המשחקים היא תפסיד, אבל ההתקפה המשוחררת שלהם מאפשרת לבראדלי ביל לקלוע 30 נקודות למשחק ולקבוצות היריבות לחגוג וכשהכוכבים מסתדרים נכון זה מוליד משחקים היסטוריים ממש כמו ההפסד 158-159 ליוסטון בתחילת העונה. הלילה מחכה להם מבחן הרבה פחות קשה, לפחות בהגנה, מול שארלוט שמחזיקה באחת ההתקפות החלשות בליגה עם פחות מ-105 נקודות לערב. עם זאת, ההורנטס נראים טוב מהצפוי. עם ניצחונות על דטרויט וניו יורק, ההורנטס הגיעו מרחק נגיעה ממאזן של 50% לפני שהפסדים לטורונטו וברוקלין החזירו אותם לקרקע המציאות. עם חבורה כמעט אנונימית של שחקנים והרבה מאוד צעירים ושחקנים שנבחרו בבחירות מאוחרות, כמו גראהם שנבחר בסיבוב השני ב-2018 ומוביל את הקבוצה עם 18 לערב, שארלוט היא מההפתעות השקטות והנעימות עד כה, ויהיה מעניין לראות האם הם יצליחו לשמור את הפורמה במסגרתה הם מנצחים את החלשות כדי להגיע למאבק על שולי הפלייאוף במזרח.

הימור: שארלוט ב-8.

ברוקלין נטס (8-6) – סקרמנטו קינגס (7-6) 2:30:

משחק מסקרן בין שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה לא אופטימלית אבל מנסות לעלות כעת על דרך המלך. הקינגס אחרי פתיחה קטסטרופלית התאוששו כאשר הם מתלבטים בין סגנון משחק מהיר עם פוקס, לבין כדורסל מחושב יותר שמבוסס על הילד כמוביל כדור ראשי. הם מגיעים למשחק הזה לאחר 4 ניצחונות ב-5 משחקים כאשר ההפסד היה אולי מרשים מהניצחונות – הפסד ב-2 נקודות בלבד ללייקרס החמים. הנטס, שעדיין לא ממש מצליחים להתרגל לכדורסל עם קיירי ארווינג כשחקן המוביל, נצחו 2 מ-3 המשחקים האחרונים שלהם, אבל בטווח הגיעה תבוסה ב-30 הפרש לאינדיאנה.

הימור: ברוקלין ב-8.

שיקאגו בולס (10-5) – מיאמי היט (3-10) 3:00:

וואו כמה שההיט חמים, בחלומות הכי טובים של רועי הוא לא האמין שזה יראה עד כדי כך טוב, והעונה הזאת היא עדות ליכולות האימון של ספולסטרה, שנותן אולי את עונת האימון הטובה בקריירה שלו. מיאמי מגיעה למשחק הזה לאחר 4 ניצחונות רצופים, והיא אמורה לנצח את הבולס החלשים שקטעו רצף שלושה הפסדים רצופים עם ניצחון על דטרויט, אבל צריך לשים לב שהניצחונות של ההיט הושגו מול קבוצות חלשות מאוד וצריך לחכות לראות כיצד הם יראו מול קבוצות חזקות יותר. בנוסף, צריך לשים לב ליכולת של ההיט במשחקי חוץ, 3 ההפסדים שלהם הושגו במשחקי החוץ, שם מאזנם הוא רק 3-4, למרות זאת מול שיקאגו המאכזבת (אותי לפחות) זה אמור להספיק.

הימור: ההיט ב-10.

פילדלפיה 76'ס (5-9) – סן אנטוניו ספרס (10-5) 3:00:

רבים שואלים מה יהיה עם הספרס, אבל יש מקום לשאול גם מה קורה עם פילדלפיה ממנה הציפיות היו גבוהות בהרבה. סימונס קלע את השלשה הראשונה שלו (אומנם לא מול קבוצת NBA אלא מול הניקס אבל עדיין), ופילי השיגה שני ניצחונות רצופים לאחר הפסדים מאכזבים לאורלנדו ואוקלהומה, אבל הניצחונות הושגו מול ניו יורק וקליבלנד, וההתקפה של ה-76'ס ממשיכה להיראות רע מאוד ולהיות תלויה לחלוטין באמביד. למזלם, הלילה הם פוגשים קבוצה שתתקשה מאוד להתמודד איתם בצבע, באופן מדהים ביחס ל-DNA של המועדון ההגנה הפכה לנקודת התורפה של הספרס שחטפו לא פחות מ-138 מביכות מאוד מוושינגטון וזאת לאחר שנדרסו על ידי ההתקפות של דאלאס, פורטלנד ומינסוטה לאחרונה, אני בהחלט רואה את הספרס מתאוששים (מפנה לדיון ב-5 על 5 המצוין שלנו מהבוקר), אבל לא הלילה.

הימור: פילי ב-15.

דאלאס מאבריקס (5-9) – קליבלנד קאבלירס (10-4) 3:30:

דונצ'יץ' לבד שווה המלצת ליג פאס, והסלובני נמצא בכושר מופרע כשהוא מפלס את דרכו לדיון ה-MVP בשנתו השנייה בלבד בליגה. המאבס ניצחו את שלושת משחקיהם האחרונים כולל ניצחון יוקרתי על האלופה, ודריסה של סגניתה 94-142 במשחקם האחרון. קליבלנד דווקא פתחה את העונה ממש לא רע אבל רצף משחקים קשה עם 2 משחקים מול מיאמי ו-2 מול פילי וגם הפסד מביש לניקס ייצר להם 5 הפסדים רצופים וחסר לעליבות של השנים האחרונות. קווין לאב מראה יכולת טובה יחסית, אבל לבד הוא לא יכול לעשות הרבה, והלילה קשה לראות איך לקאבס יהיה איזשהו פתרון לדונצ'יץ'.

הימור: המאבס ב-20.

יוטה ג'אז (5-9) – גולדן סטייט ווריורס (13-3) 4:00:

הקרקס המביש של גולדן סטייט מגיע ליוטה בתקווה לשמור על כבודם. לווריורס ופאושל שנותן עונה נהדרת, היו שלושה משחקים לא רעים עם הפסדים קרובים לבוסטון וניו אורלינס וניצחון על ממפיס, אבל אז באה תבוסה מבישה ב-48 הפרש מול דאלאס. יוטה לעומת זאת התאוששה משני הפסדים רצופים עם ניצחון על מינסוטה, הם ממשיכים להפגין את ההגנה אולי הטובה בליגה על גבו של רודי גובר, העוגן ההגנתי בצבע, אבל ההתקפה עדיין לא נראית מספיק טוב עם 104 נקודות למשחק. מיטשל בסה"כ עונה על הציפיות וכך גם בוגדנוביץ', אבל קונלי עדיין לא הצליח למצוא את מקומו בשיטה, ועם 15 נקודות ו-5 אסיסטים בלבד, הג'אז בהחלט רשאים להיות מאוכזבים מהשחקן שהיה אמור לעזור להם לעשות את הקפיצה הבאה.

הימור: יוטה ב-20.

Subscribe
Notify of
399 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

ובכן שוב אני מסמיק על הפגיעה שלי 2 מ2 אמש!

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

תגובה 22 כתבתי באקס ינצחו בפחות מהליין אחרי פתיחה יפה של הבלייזרס..
תגובה 44.1 פיניקס מפסידים בכמה נקודות..
ותודה למאזינים.

NBA בדם
Editor
4 years ago

דאלאס עד היום שיחקה מול פחי הליגה.
ברגע שישחקו מול קבוצות קשוחות הם יתחילו להפסיד בכמויות.
אני ממש לא על העגלה של לוקה ולדעתי הוא יירד ברמתו בעקבות היריבות החזקות שיבואו בהמשך.
תנט לי גארד אחד לבן, איטי ולא אתלטי שהגיע לרמות הגבוהות ביותר(נאש לא אתלטי אבל זריז מאוד ומאנו הוא לא הרמות הגבוהות ביותר).
לוקה דומה לזקן בסטפבק ובהטעיות המגוונות אבל הזקן חזק פיזית וזריז הרבה יותר המהלכים שלו.

זיו פנמה
4 years ago
Reply to  NBA בדם

לדונצ'יץ' יש ראיית (וניהול) משחק שאי אפשר ללמד.
זה שם אותו בליגה אחרת מהארדן בכל מה שקשור לניהול משחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שם אותו באותה ליגה בדיוק. הארדן מנהל משחק עצום.

ADISU33
ADISU33
4 years ago

אל תגזים,ראייה וניהול משחק של הארדן לא רחוקה מזו של לוקה.

ADISU33
ADISU33
4 years ago

מה שכן,לוקה גם כן שחקן חזק פיזית ,הוא לא נאש הננס.

Side Show Bob
Side Show Bob
4 years ago
Reply to  NBA בדם

ג'ון סטוקטון, אולי הרכז האמיתי הטוב אי פעם, שבחור אלמוני בשם מיכאל ירדן מנע ממנו לסיים קריירה עם טבעת או שתיים לפחות

NBA בדם
Editor
4 years ago

ניהול משחק מול פחי אשפה נראה אותו נגד קבוצות רציניות ונגד האתלטים שייחנקו אותו עד שייפול מהרגליים.
לא היה תקדים לשחקן לבן לא אתלטי וזריז שהצליח ברמות הכי גבוהות.
תתן לי אחד כדי שיהיה על מה לדון.

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  NBA בדם

אההה מספר 33 אחד…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

נכון מאד
עשה ביצפר לכל האתלטים שניסו לחנוק אותו תרתי משמע או שהוא ניסה לחנוק אותם וחטף בוקס (הדוקטור). בסוף איזה אתלט אחד, שחקן לא רע אפילו הפך להיות חברו הטוב.

Lavar
Lavar
4 years ago
Reply to  NBA בדם

גם אחד שלבש 41. אפילו באותה קבוצה

Lavar
Lavar
4 years ago
Reply to  Lavar

ואיך אפשר לשכוח את הגדול מכולם, הוויט ממבה

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago
Reply to  NBA בדם

אני איתל בזה nba בדם עד שאני לא רואה אותו מתמודד מול שמירה *רצינית* של אתלטים חזקים וגדולים ממנו בפליאוף רק עד אז שאראה אותו מתמודד עם זה, רק אז אהיה מוכן לעלות לעגלה שלו. עד אז אני בספק. כמה הוא פור ריל לפלייאוף

אחד העם
אחד העם
4 years ago
Reply to  NBA בדם

וואלה?
בירד
נוביצקי
פטרוביץ
גאסולים

אני אפילו לא הולך לגינובלי ולנאש (שני השחקנים האהובים עלי) כי הם היו זריזים מאד

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago
Reply to  אחד העם

כל מי שאמרת הם שחקנים שמשחקים כגבוהים..

NBA בדם
Editor
4 years ago

הכוונה היא כמובן לגארד לא לשחקן כמו
דירק. דירק הוא לא גארד שנשען על זריזות ואתלטיות הוא עם הגובה שלו והקליעה הביונית שלו יכול לקלוע על כל שומר בעל עמדה במגרש, לוקה גם אם לא נראה עכשיו שהוא לא צריך אלתטיות או לפחות זריזות כדי להוביל קבוצה לשלבים מתקדמיםבפלייאוף, הוא בעתיד הקרוב ייתקל בקיר היכולת של דברים שאפשר לעשות רק עם חכמת משחק עילאית וקליעה טובה מרחוק.
אם כבר מדברים אז לוקה זה יוקיץ רק שיוקיץ לא מספיק אגרסיבי לעיתים.
שניהם חכמים בצורה מדהימה ויש להם קליעה טובה אבל שניהם ייתקלו בעיקר בפיילאוף בגובר,,לברון,ג'ורג',קוואי,קונלי,דיוויס,בברלי
ועוד הרבה מפלצות אתלטיות. עם מוטת ידיים מפחידה שייחנקו את שני הוונילים החכמים שזזים כמו צב גם בהגנה וגם בהתקפה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  NBA בדם

היו איזה 2 כאלו ביוטה שהגיעו פעמיים לגמר הNBA
אני יודע שקרי לא בליגה של הגדולים אבל גם הוא נחשב לבן לא אתלטי בקרב יודעי ח"ן.
ג'ינובילי היה שחקן סביר יחסית
ותראה איזה ניגובים הגלגול דופק כאן
https://www.youtube.com/watch?v=N_Mg7CVHLcI
שמח שלפחות אתה חושב שמתישהו הוא יגיע לרמות הגבוהות גם אם הוא לא יצליח בהן.

אחד העם
אחד העם
4 years ago
Reply to  NBA בדם

סטוקטון היה פחות אתלטי/זריז מדודה של אמא שלי וההישגים שלו מדברים בעד עצמם.

Dor
Dor
4 years ago
Reply to  NBA בדם

אני חושב שמה שזיו ניסה להגיד לך למעלה הוא שלדונציץ יש כישרון שאי אפשר ללמד. ישנם המון שחקנים שהכח שלהם לא בזריזות או במהירות אלא ביכולת לנצל כל פרצה/יתרון התקפי קטן. זה יכול להיות חצי צעד אחרי חסימה, תנועה שגויה של המגן, אופנסיב ריבאונד וכו. ללוקה יש את זה בגדול קצת כמו בירד. הוא לא גארד במובן הקלאסי שמתבסס על זריזות אלא יותר פורוורד עם יכולות הובלת כדור ומסירה של גארדים מובילים. נכון שהקליעה עדיין בינונית והאתלטיות לא שם (ולא תהיה) אבל ממה שאני ראיתי ממנו השנה הוא שדרג את היכולות ההתקפיות שלו ביג טיים ולדעתי הוא בדרך לתת פייט על ה MVP כבר השנה וגם בפלייאוף יהיה קשה לעצור אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

סטף קרי.

c webb
c webb
4 years ago

הארדן לא שחקן ההתקפה הטוב בהיסטוריה. הוא פשוט זורק ומשתלט על ההתקפה בתדירות שלא נראתה מעולם.
ברמה האישית, זה מזעזע לצפייה וזה ממש מכעיס.
לדעתי אם בראיינט היה משחק היום, בסגנון משחק כזה הוא היה מגיע ל40 נק בממוצע.

עד שאני לא אראה את הארדן קולע בכמויות כאלה בפלייאוף ומיישם את זה לניצחונות, אני לא אענה אותו כאחד מהטובים בהיסטוריה

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago

C webb אני איתן הבנאדם על 40 יוסאג. פרט שולי הוא מבלה איזה 15 ממוצע על הקו או משהו באיזור חיוג של זה. זה לא נחשב שחקן התקפה היסטורי, נכון הוא סקורר עליאי ובעילית. אבל אם כל הכבוד, תן לדוראנט, לברון, קיירי, לילארד טאונס וכו, שיזרקו 40 פעם כל משחק. שמים גם 38 ממוצע

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  Sharpe Shooter

הארדן לא זורק 40 פעם במשחק. הוא עושה את הנקודות ביעילות מטורפת. לברון ודוראנט בודאי יכולים לעשות את זה. לילארד וקיירי לא הצליחו להגיע ליעילות שלו כמה ביוסג' נמוך יותר אז אני די בספק. לגבי kat יש מצב ק הוא עדיין מתפתח.

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago

היעילות שלו ככ גבוהה בגלל שהוא זורק 15 פעם בערך מהעונשין כל משחק.

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago
Reply to  Sharpe Shooter

הארדן כל כניסה לסל זורק את הראש אוטומטית כאילו חבטו בו, המצחיק שאפילו ב2k זה ככה.
אמנם אני מבקר אותו, אבל אל תטעו אני מאוד מעריך את השחקן. והוא כן טופ 10 בליגה חד משמעית.

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  Sharpe Shooter

תאהב את זה או לא זה חלק מהמשחק ומלהיות שחקן התקפה.

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago

מעצבן אותי ובכל זאת אמרתי שהארדן הוא טופ סקורר בליגה.

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  Sharpe Shooter

היכולת שלו לעשות את הנקודות לגמרי לבד בהחלט הופכת אותו לשחקן היסטורי.

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago
Reply to  Sharpe Shooter

בסדר אבל לא שחקן ההתקפה הטוב בהיסטוריה. שחקן התקפה היסטורי, מסכים.

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  Sharpe Shooter

לא ממש מבין את הטיעונים של הוא הולך לזרוק הרבה פעמים מהקו.
א' סקוררים כמו מייקל וקובי בילו הרבה מאוד מהקריירה שלהם על הקו
ב' להגיע לקו זה לא מגיע משום מקום – צריך לייצר מצב – היות והארדן הוא גם היוצר המרכזי של הקבוצה שלו וזה לא שמסדרים לו את המצבים הללו אז אני לא מבין למה זה טיעון לרעתו ולא לטובתו.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אני מניח שבמקרה של הארדן הטענה נובעת מהדרך שבה הוא לפעמים מגיע לקו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון כאילו הקו זה לא חלק מהמשחק חחח-זה חלק מכריע במשחק
הולכים לקו כי עושים עליך עבירות (או שהצלחת לרמות שופטים) אבל זה חלק מהמשחק כמו כל ההתחזויות והנפילות בהגנה ששחקנים נופלים כמו דומינו
זה כמו לומר הוא מבקיע מלא בפנדלים 🙂
אגב בכדורגל חייב חוק שאת הפנדל בועט רק מי שבוצע עליו העבירה, הרבה יותר הוגן וריאלי.

חגי "התותח" ניסני
Editor

זה שונה מאוד מפנדל – כי בפנדל הקשר בין היוצר שלו לבין הבועט היא מקרית בהחלט – זה היה דומה אם נגיד היו המון עבירות טכניות במשחק והארדן במקרה הזה היה זורק אותם, למרות שהוא בכלל לא ייצר אותם.

חגי "התותח" ניסני
Editor

תודה רבה דור

KingJames23
KingJames23
4 years ago

3 משחקים מעולים הלילה! הלייקרס עם משחק לא פשוט בכלל,ויש לזכור שמחר הם בבק טו בק נגד ממפיס בחוץ.

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  KingJames23

אתה זוכר שזו לא ממפיס של 2015 כן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תמיד יכלו לקבל את GSW 🙂

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

למה? יש להם את אותו [בודק ברשימות] אולם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  KingJames23

וואו ממפיס הקינג מפחד ממש…תשאיר את העבודה לקרוסו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוי אוי, לוקה הולך לנגב את כל השומרים האלה כמעט שציינתם. הקטע שיש סביב לוקה פחים כרגע ומול החזקות, בטח בפלייאוף הם ינגרו חזק כי כולם ישמרו על לוקה ולא יהיה מי שיעניש. אז לצפות מלוקה לנצח את הקליפרס בפלייאוף עם הסגל שיש לו? לא זה לא יקרה.

לברון? קונלי? בברלי? לוקה מנגב אותם בלי בעיות נראה לכם שהם יצליחו לשמור אותו? באחד על אחד? גובר? חחחח
לוקה אתלטי בדיוק כמו הארדן וגבוה ממנו, נראה לי שהארדן הצליח לא רע בפלייאוף.

לוקה יצטרך קבוצה סביבו ב-5 שנים הקרובות, בדיוק כמו יאנג ואז יהיה אפשר לצפות ממנו להצלחות בפלייאוף ואליפויות.
אגב אם הוא מכניס העונה את המאבס לפלייאוף זה הישג עצום.
חוזר ואומר להעיף את פורזי, זה לא שחקן למלחמות קשיחות והתלכלכלויות בפלייאוף, הוא יברח ישר לקשת. אמביד ודיוויס בורחים לשם שקשה אז פורזי??? במחיר שלו אפשר להביא שחקנים טובים D3, קלעים.

תן לדוראנט, לברון, קיירי, לילארד טאונס וכו, שיזרקו 40 פעם כל משחק. שמים גם 38 ממוצע

השאלה אם החברה האלו מנצחים כמוהו גם משחקים, לא רק מביאים 40 נק.
טאונס קיירי ודמיאן די מראים שהם לא שם.
דוראנט? מעולם עדיין לא שיחק לבד אז לא עמד למבחן כזה. דעתי האישית, דוראנט לא היה מצליח לנצח כמו הארדן, היה מפסיד ימבה משחקים.
לברון? בקאבס בשנים הראשונות שיחק לבד והצליח אבל במזרח, היום עם הסגל שיש סביב הארדן? לברון לא עושה פלייאוף

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago

כי מה שיפה אצל הארדן, זה שחוץ מזה שהוא סקורר פסיכי הוא מנהל משחק מהרמות הגבוהות, וקיירי ולילארש הם מנהלי משחק אחלה והכל אבל לא אותה רמה. ודוארנט וטאונס אין בכלל על מה לדבר.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

שמעון לברון בן 35 עם קילומטראג עצום ביכולת שהוא הציג במיאמי הוא היה לוקח את ההוקס לפלייאוף במערב

ADISU33
ADISU33
4 years ago

שישי מצוין.
תודה על הפריוויו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגבי משחקי הערב

דנבר בוסטון ילך צמוד מאד ודנבר ינצחו.
הקליפרס ינגבו את יוסטון ללא רחם, מעל 20. מקווה לראות הרבה דק של האנקונדה יחד.
הלייקרס ינצחו במשחק צמוד עד הסיום. המלך יסגור עניין.
דטרויט ינצחו את ההוקס גם קרוב לבאזר. יאנג יככב היום.
דונציץ יעשה צחוק מהקאבס עם עוד td ומנוחה כבר ברבע 3.
הספרס יביכו את פילי וינצחו בנקודה.
ווש
קינגס
בולס
יוטה

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

לפחות בן סימונס למד משהו מלברון ומייקל ג'ורדן
לפטר מאמנים
סימונס לא שיחק בנבחרת אוסטרליה בקיץ, לא הסתדר עם המאמן שלא רצה לתת לו לעשות מה שהוא רוצה.
בתגובה לקראת האולימפיאדה אוסטרליה פיטרו את המאמן ומחליפו יהיה……ברט בראון

אשך טמיר המקורי

בעיה שלהם, שיאכלו את הלקרדה.
נראו מצוין עם המאמן הקודם.
מה שיודע בראון (או מה שלא יודע יותר נכון) כולנו מכירים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אני חושש שהסלטיקס מפסידים לדנוור מכבה סיבות אבל שתי הסיבות העיקריות הן: הסלטיקס רוצים יותר מדיי ולכן יעשו שטויות וגם אין להם תשובה מול יוקיץ. עם כל השאר אפשר להיסתדר בשמירות. מול חכמת המשחק של יוקיץ צריך לשים משהו מיוחד שאין לסלטיקס. גורדן הייווארד וחכמת המשחק שלו חסרים פה. הייוארד, לפי המקורות, כבר מתאמן בקליעותואמור לחזור לרוסטר לקראת סוף דצמבר, לפי המקור יהיה כשיר ל 3 המשחקים האחרונים בדצמבר.

עידן
עידן
4 years ago

תודה רבה
מעבר לשני משחקי העל יש עוד כמה משחקים נחמדים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה דור, אחלה לילה.
.
הבעיה עם משחקים נגד קבוצות כמו פילי היא שבכל מקרה נפסיד ולא יהיה מה ללמוד מהלילה הזה. במשחקים מול וושינגטון, למשל, אפשר לראות את גודל השבר.
.
יאללה בוסטון, כמו ב-2018, קבוצה שכיף לאהוב.
.
יאללה דנבר, כמו ב-2019, קבוצה שכיף לאהוב. אני בדעה שיוקיץ' התחיל את העונה ברגוע, ועם הרבה צ'יפס (c) no funny stuff)), כי החליט לשמור כוחות לפלייאוף. כמו דוב חובב דבש גם יוקיץ' ינמנם בחורף ויתעורר באביב להכות בלוס אנג'לסיות. ואימרו אמן.
.
אין לי איך לנמק את הטיעון הזה, אבל כמו שכתבתי לשימון בעונה שעברה – מי שראה את יוגופלסטיקה יודע שליוגוסלבים לשעבר יש כדורסל ברמות הגבוהות ביותר וגם עבור לוקה (סלובני. הם היו קרואטים. לא משנה. אמרתי שאין לי איך לנמק) השמיים הם הגבול.

NFS
NFS
4 years ago

תודה רבה דור. סחתיין על פס הקול המלווה, הולם בהחלט.
היריבות בין הקליפרס לרוקטס היא כיום ה-יריבות בליגה. שום דרבי של ל.א. לא יהיה יותר גדול מווסטברוק מול בברלי ("פטריק בברלי עובד על כולם. הוא לא שומר"), ווסטברוק מול ג'ורג', הארדן מול קוואי ונשלחי הטרייד לקליפרס (בברלי, הראל) שחוזרים למי שזרקה אותם.
בנוסף הרוקטס באים מהפסד ולא ירצו להפסיד אחד לנוסף לאחת היריבות הגדולות על התואר.

אשך טמיר המקורי
Reply to  NFS

זה גם דרבי הדרגים הגדול עד כה

Berch
4 years ago

פרוויו נהדר
הצלצול שלי בטלפון זה מארש האימפריה… היה כיף ללחןץ על הלינק רק בשביל לשמוע את אשתי צועקת מהצד השני של הבית "חיייי… יש לך טלפון…"
גיחכתי לי
🙂

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  Berch

זה היה שלי גם עד שזה התחיל להימאס…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago
Reply to  Berch

אני הייתי משתמש הנעימה של עמוד האש, בעיקר לטלפון של אישתי, עד שאמרו לי שזה מקריפ מדי. אנשים מוזרים…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

אחלה פריוויו.
משחק קשה לבוסטון, דנבר זה אגוז קשוח בשלב הזה.
אני על העגלה של לוקה כבר זמן רב. חבל על הדיון, בואו נישען אחורה ונצפה בו מוכיח לנו מה הוא שווה. אני בטוח שזה יהיה מהנה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

קללת שמעון &ברוך בע״מ, בתוספת של הרשע ויאנג גמור עלינו על העגלה שלו לצערי , כמו לבצע קבורת חמור

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

הקללה היחידה שיוצר קשה לשחקן מזאת זה לצאת עם אחת מהקרדישיאן

Smiley
Editor
4 years ago

ברוקלין תענוג עם התנועה והמשחק מסירות שלהם

חגי "התותח" ניסני
Editor

שחקני הרוטציה של אטלנטה פשוט מתבזים – אוון טרנר נראה כמו איוון האיום – פשוט כלום ושום דבר 0 ניהול משחק 0 איום על הסל 0 הגנה. אלן קראב שאמור להיות שוטר נראה כמו ג'ורדן פול כרגע.
אטלנטה לא יוכלו לעשות שום דבר גם אם ישחקו עד מחר אם הם קולעים 15% מהשלוש מול ה60% של דטרויט. יאנג אמנם לא במשחק טוב אבל זה נראה שהוא פשוט משחק 2*5 (האנטר היחידי שמהווה איום התקפי כרגע)

zivovivo
zivovivo
4 years ago

הקינגס רזים מידי המשחק הזה
ללא ארבעה שחקני רוטציה בכירים זה כבר יותר מידי
פוקס , באגלי, בוגדנוביץ ואריזה

חגי "התותח" ניסני
Editor

הקוריוז מצדיק הערב את שמו. איזה משחק נוראי שלו ואין שום תירוץ ליכולת כזו

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

יש אין לו אף אחד לידו הם נוראיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקוריוז רוצה להיות לונזו בול?

רותם אלרן
Editor
4 years ago

לוקה מדהים בפתיחה (כרגיל)

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אנתוני דיוויס עוד לא מצא את המקום שלו בהתקפה הלייקרס אבל הוא שחקן ההגנה הטוב בעולם בפער עצום

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

איפה מצאו את קנדריק נאן איזה מציאה!!!!

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

מצאו אותו מפוצץ לחברה שלו את הפנים אז בגלל זה אף אחד בחר אותו בדראפט

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

פילדלפיה משחקים את התקפת הטויאלט הסתום של ברט בראון ביעילות מדהימה, ככה זה הולך בערך:
איבוד כדור
איבוד כדור
אמביד מחזיק את הכדור 15 שניות ועושה סל
קורמקז קולע שלשה
הורפורד מחטיא ומחטיא ומחטיא מהטופ אופ דה קי
סימונס עבירת תוקף בפוסט אפ
טוביאס מחטיא ליי אפ
הורפורד תופס 3 דקות טובות וקולע 8 נקודות

תענוג לצפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התקפת הטויאלט אהבתי הולך להשתמש בזה.
הנה פילי גם רצים.

רותם אלרן
Editor
4 years ago

איזה מהלך מצד אל צד של המאבס, תענוג צרוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סלטיקס מסריחים את הפרקט. רק הלב של הקבוצה הגיע לעבוד כל השאר 0, טוב אולי חוץ מוויליאמס III. לא מבין את קמבה לא מבין את וויליאמס השני שהחמיץ שלשה פנוייה לגמרי. יוקיץ עושה את ההבדל עם 4 8 ו 4. כמו שאמרתי, לסלטיקס אין מאץ אפ נגדו, הם צריכים לעבוד בעמדות האחרות והם לא! במקום לריב עם השופט טייטום צריך להילחם וככה להיכנס למשחק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הסלטיקס היו צריכים להיות היום 12:2 והפסידו לסקרמנטו דאמאיט, אותה סאק שמפסידה עכשיו בקלות למי? לברוקלין?
הפסד לקליפרס ודנוור מובן לגמרי, אבל לסאק?, לא מובן ולא מקובל. סטיבנס מול ספולס, לא כוחות, ספולס לוקח בקלות.
וכן, אני בכיין, לא טוב לכם בעין? אל תקראו את התגובות שלי….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי אל תתרגש הם לא יודעים שאתה מכוון לאליפות. הם חושבים מספיק לך לחיצות ידיים בהדחה בגמר המזרח או בסיבוב שני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכולם הצטרפתי ישר לריצה של הספרס חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה 83 73 לפילי שעמדו כרגע בבליץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח טריי ברק בדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מבין למה ספרס לא הביאו דאבל טים במהלך הזה פופ נחלש הם בזון ואמביד היחיד שיכול לעשות סל בפילי ונותנים לו אחד על אחד שקט ונוח עם למרקוס. לא מתאים לפופ דברים כאלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יה בייבי אמביד מנגב ומסיים יפה את הרבע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקלסטרטפוב הלטבי עם 4 נק ב2 מ9 מהשדה נגד טריסטן ולאב!!!! ב30 הפרש מה הביאו ללוקה מסכן…
זה לא דירק חברה זה לא דירק קיובן זה לא דירק, למכור למכור למכור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה הנטס מנצחים בלי קיירי? אני בשוק 😂😂
קיירי הלך לעשות מנוחת לברון להעביר מסר לקבוצה? איפה הוא נעדר ככ הרבה מתגעגע לקוריוז הזה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עכשיו גם רמבה נפצע משרירי הבטן של סאמי בורקס שעבד בקיץ על הריבועים…..
אם במקום למנות קיר בבטן היה עובד על הקליעה וניתור לריבאונד….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

קמבה עדיין על הרצפה. מה יש לסמי שם בבטן, עשה ניתוח השתלת לבנים מבטון? נראה כמו זעזוע מח או מינימום שבר שם צוואר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האוויר במייל הפך לו את זה לקוביות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקומדיה הזה מתאים לנס ציונה אני בהלם שהוא בליגה ככ הרבה שנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך מאנו אני רוצה פטי מילס בפילי מה אתם רוצים בתמורה?

מנחם לס
Admin
4 years ago

פציעה חמורה ביותר לקמבה וולקר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הנה עוד סלטיק שצריך ללכת השנה לבית החולים. לא הספיקו הייווארד ושות?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הנה קיבעו לו את הראש, אולי שבר שם או סדק חוליות בצוואר.
נראה לי שיש צאנס שגמר את העונה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האריס מנגב בפילי פולטל טורטל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קמבה גמר את העונה עושה רושם מסכן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מפונה באלונקה לבית חולים עם קיבוע צוואר

זיו פנמה
4 years ago

תפילה להבראת ווקר.

מנחם לס
Admin
4 years ago

אני רוצה לראות שהוא מזיז יד. משהו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הנה כולם מוחאים כפיים לגמד אבל אני בכלל לא בטוח שהוא בהכרה ושומע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לא יכול שלא לשים את השיר של דד קנדיז
You really like gorillas?
We've got just the pet for you
It's the way you're forced to act
To survive our schools
Make your whole life revolve around sports
Walk tough-don't act too smart
Be a mean machine
Then we'll let you get ahead
Jock-O-Rama-Save my soul
We're under the thumb of the Beef Patrol
The future of America is in their hands
Watch it roll over Niagara Falls
Pep rally in the holy temple
And you're forced to go
Masturbate en masse
With the favored religious cult
Cheerleaders yell-"Ra Ra Team"
From the locker room parades the prime beef
When archaeologists dig this up
They'll either laugh or cry
Jock-O-Rama-On the brain
Redneck-a-thon drivin' me insane
The future of America is in their hands
Watch it roll over Niagara Falls
Unzip that old time religion
On the almighty football field
Beer bellies of all ages
Come to watch the gladiators bleed
"Now boys, this game ain't played for fun
You're going out there to win
How d'ya win?
Get out there
And snap the other guy's knee!"
Beat ’em up! Beat ’em up!
Ra Ra Ra
Snap those spinal cords
Ha Ha Ha
The star quarterback lies injured
Unconscious on the football field
Looks like his neck's been broken
Seems to happen somewhere every year
His mom and dad clutch themselves and cry
Their favorite son will never walk again
Coach says, "That boy gave a hundred percent
What spirit
What a man"
But who cares?
Games over-Let's go get wasted man
To the 7-11, to the liquor store
Let's party all night and party some more
Another Trans-Am
Wrapped itself around a telephone pole
"I ain't drunk, officer
I just fell gettin' out of my car"
Don't worry about it, son
We were that way when we were young
You've got all the skills
To make a damn good businessman
Jock-O-Rama-that's the law
Come lick the butts of the Beef Patrol
If the future of America is handed to them
Watch it roll over Niagara Falls

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי מנגבים את הספרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד הדביל רץ קוסט טו קוסט ומעיף שלשה על שחקן רק קרש😂😂

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

אף מילה על המהלך ההגנתי המדהים של בן סימונס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הסלטיקס עלו על הגל ועכשיו שוב בשוק. לא יכולים לצאת מזה.

מנחם לס
Admin
4 years ago

גם לברון נפצע בזרוע נגד התאנדר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

התגרד בזרוע חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה עברתי ללייקרס חחחח דונובן הדביל לקח צאלנג על דחיפה של לברון עם היד ואנד וואן שהוא קיבל במקום תוקף 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
השופטים אמרו לו אתה מערער על חוקי הליגה דביל? שתוק ונתנו ללברון אנד וואן 😂😂😂😂 ענק.

רק 1 לליקאס 112 111 יש שם 8 וחצינדק לסיום. הנה השופטים מתחילים לשלוח לקו צהובים על פרידום אוף מובמנט 😂😂

זיו פנמה
4 years ago

כל תגובה שלך יותר מבישה מהקודמת. אתה לא מסוגל בלי לנבל את הפה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה מפגש זרג זרג פרגסון קפץ לתוך קרוסו לא היה שריקה לכלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דביל זה עובדה לא ניבול פה. הם אכן דבילים וזו הדרך הכי טובה לתאר אותם מה לעשות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון מעיף שחקנים בתוקפות חחחח מטיח שחקנים באופנסיב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ציפי משווה שיוויון 116 יש שם 6 וחצי דק לסוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

וואלה, ראסמי אני תובע אותך על זכויות יוצרים. גנבת לי את ציפי? לא יפה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה שלך רק,שלך לא גנבתי משתמש בפנינים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אוקיי נסלח לך…
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח פורזי מה זה מנפח סטט ואחוזים חחח 40 הפרש שם וגם לוקה מנפח להגיע לטריפל דאבל שלו חסר לו 3 ריב הוא על 30 נק ו14 אס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האם אוהדי לוקה יכולים לומר לי למה הוא במגרש ב30 ו40 הפרש כל המשחק? 😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מייק מוסקאלה חחחח הוא עדיין בליגה חברים ואפילו גידל שיער ולקח עוד קצת חשיש כנראה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גלינארי בייבי לא בושה להיות גלינארי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהו מוסקאלה יצא חחח המאמן הבין😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דהי גריןןן קובר את אוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח פול קופץ לתוך דיוויס ומקבל סל ועבירה חרפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח דיוויס עשה הארדן לתוך פרגסון הוריד ידיים למטה ועף עליו חחחח וקיבל עבירה אוי קומדיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטיבן אדמס רץ ורץ מצד לצד חחח לא רואה טיפת כדור איזה פלופ לברון ניסה מדהים ששרקו נגד לברון

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

בראון סיפסל את סימונס כי הוא לא מסוגל לקלוע עונשין

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

לא אמרת שהוא עבד על הקליעה שהוא עומד לשבור את הליגה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא אחרי שלשה הערך שלו עכשיו עלה פי 5 זה פוטנציאל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פול רוצה שריקות אוויר אומר לשוט זה עבירה זה עבירה חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס עם שלשה ועבירה 😂😂😂😂 אדמס עם שטות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון מעיף קרשים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרנס פרגסון הזה דביל על מוסר לחוץ במתפרצת כזה דביל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון עושה שטויות למזלו ללייקרס יש הגנה מאת דיוויס שפשוט חולני הגנה של איש אחד. מקווה שגובר לא יזכה השנה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

מצטער שמעון חזרתי רק עכשיו מהתרומה בקזינו, פעם אחרונה שאני הולך לקזינו במקסיקו גנבים עם תעודות. עם מרמה בערבוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחח תרמת בעילום שם?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

6 אלף ירוקים לפח דוקטור, היא מרמה בקלפים של האולטימייט,כל יד שלה קנטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פיי ב6k יכלת להביא מקסיקניות מהקזינו ברוך

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אחת יכולתי להביא 10 מקסיקניות , לא נשרפה פעם אחת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך שלח תמונה שלך עם מקסיקניות וגורמט כמו הארדן בחייאת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחח
לפחות משהו שיעלה לי חיוך אחרי הקעעקן שאכלתי היום עם קמבה, אללה ירחמו.
אני בוער ברחמים עצמיים ויורד על 300 גרם חמוציות נגד עין הרע.
ברוך, למה זרקת 6 גדולים? כנראה שמהמר גדול לא ייצא ממך…

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

לא כמות הכסף שהפסדתי בחיים בקזינו, לרוב גם שאני מפסיד אני נהנה היום לא הם רימו בקלפים

stam
stam
4 years ago

יש לך לימיט מראש?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

לא אני בא להנות, היה לי לילות ששפכתי 15-20K בכמה שעות, לרוב זה בויין ווגאס

stam
stam
4 years ago

לבריאות. רק תיזהר בנאדם, תיזהר 🙂 סומך עליך.
מה אתה משחק?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

לרוב בלקגק או קאש גיים אבל הבליינדים בקאש גיים זה 50 ו25 פזו (דולר וחצי שלוש) אז לא כזה מעניין, ובבלק ג’ק הם מרמים לא נשרפים 7 קלפים 21 כל פעם

stam
stam
4 years ago

LOL
על מקסיקו אני מאמין הכל!

stam
stam
4 years ago

איפה אתה בכלל?
רק אל תגיד לי קנקון. שונא את המקום הזה. אילת של אמריקה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

הייתי בלוס קאבוס עד לפני יומיים , טסתי לפורטו ויארטה לשנות טיפה

stam
stam
4 years ago

תיהנה, מדינה של pure fun

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

כן אני פה כמה חודשים בשנה מנסה לברוח מהקור שיש בניו יורק , אני אוהב את ניו יורק בדיוק לחודשיים בשנה

stam
stam
4 years ago

אם אתה אוהב את מקסיקו, תנסה פעם (אולי כבר היית) את הצד המזרחי, של יוקטן, למטה לכיוון בליז…
שלא לדבר על קובה (אתה יכול בכלל להגיע ישר מאצלכם?), ג'מאייקה, או הקריביאנז. אבל רחוק מהאיים המפונפנים שהאמריקאים אוהבים. יותר לכיוון הצרפתיים והאנגליים ועוד דרומה, עד ה-a-b-c איילנדס ההולנדים… תאמין לי, אתה שוחה בשמנת שם.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

הייתי בבליס כמה פעמים כשהייתי יוצר צעיר צלילות מדהימות, קובה פחות בשבילי בקראיבים הייתי עשרות פעמים בסנט מרטין בפורטו ריקו, בארובה …

stam
stam
4 years ago

קובה באמת פחות מפנקת. והאוכל על הפנים, בטח יחסית למחיקו. אבל זה מקום אחר לגמרי. סרט. שבוע בהוואנה, בשביל החוויה.
אה, פתחת תיאבון… ארובה, סנט מרטין, גוואדלופ, מרטיניק, ברבדוס, גרנדה… כל פגיעה בול.
חברים שעברו לדומיניקה מספרים אגדות כבר תקופה. אומרים שזה המקום הכי לוהט היום. אולי… נראה.

זיו פנמה
4 years ago

שמעון אתה מזהם את האתר הזה עם ניבולי פה ללא הפסקה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עזוב זיו, זה חסר תקווה, אז תזרום
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתם לא רואים מה דיוויס עושה מפלצת הגנתית אוק לא מסוגלת לעשות . לברון מנגר ומנגר אבל אוק לא לוקחת נראה אם ווגל עושה עבירה 126 123 לליקרס כדור של אוק. אדמס לאולסטאר יאללה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

הוא השחקן הטוב בעולם הגנתית בפער עצום כתבתי את זה לפני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא מדהים מפלצת בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס בסדנת ניגוב 31 נק עם הגנת עילית

stam
stam
4 years ago

שבת בבוקר. הלייקרס מנצחים על הקשקש.
מסורת זו מסורת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה מתחיל המיין איבנט ציטה עם סטפבק נגד הסייבורג ובניו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סייבורג מתחיל עם גאמפ מחצי מרחק סל ועבירה נראה לי תיקנו את התוכנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הסלטיקס נשחטים, היחידי שמנסה לעשות משהו זה וואנהמייקר אבל טייטום האהבל צריך לשמוע ממנו צעקות לאן ללכת. הילד הזה לא כחם גדול לפי פרופסור מנחם. צריך מישהו שיצרח לו איפה לחכות לכדור….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן אוויר בהגנה בברלי רץ והוא מסתכל מחטיא בברלי והוא מסתכל על זובאץ בריבאונד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

זהו
תמ"א טקס של הסלטיקס. כואב לעיניים ההחטאה החופשית השנייה לשלשה של וויליאמס השני. חופשי לחלוטין. היה לו זמן להתרכז בשתי הקליעות ופיספס את שתיהן…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ראיתם איך ברלי ניסה להוציא עבירה מהארדן 😂😂😂

stam
stam
4 years ago

מקווה מאוד שיגיע דיווח מרגיע, אבל כל הערב הזה =
בשורות רעות מאוד לקמבה, לבוסטון, ולכל הליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

נראה רע מאד

גיא הירוק
Admin
4 years ago
Reply to  stam

כל השאר באמת מתגמד ונראה לא רלוונטי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווסטבריק בנגרייה מהרגע ה1. קומדיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח בברלי בא במוטיבציה להוציא פלופים מהארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקליפרס מתחילים את המשחטה מהר

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

זה המבחן האמיתי של הרוקטס להם וגם ללייקרס היה לו״ז קל נורא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זובאץ נהנה מהחיים אף אחד לא שם עליו גוף. נראה אולסטאר. ראס לא יכול לחדור מול הקליפרס שהם עם קאווי וגורג אז נשאר רק להעיף קרשים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סתם חומר לקריאה שתבינו מה מנהל פה את המדינה….
זה ושלטון החוק שנוהג איפה ואיפה. אם רוצים שוויון אז ביבי צריך לעמוד לדין כמו שרמון, כבל ושות צריכים לשלם על עניין ישראל היום. צריך לחפור עמוק בעוד פרשות אחרת זה יהיה טיעון מנצח בידי הנהנתן מבלפור, קרי, למה יורדים עליי ומוותרים ללפיד, רמון וכבל?….
https://www.the7eye.org.il/351991?fbclid=IwAR2Y-wVowkfgfR-KEdV7ThVN6YpwFLhwyVFOAxq09lmnPPxfoTlTGHYSWsE

גיא הירוק
Admin
4 years ago

אתה באמת רוצה לפתוח כאן דיון פוליטי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

רוצה שוויון, זה הכל

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

זה לא יהיה בישראל , אף פעם לא היה ולא יהיה שוויון בשום מקום בעולם לצערי, ביב אוחז בקרנות המזבח לצערי, הנאום שלו אתמול היה בדיחה עצובה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מסכים שהגיע זמנו אבל אני רוצה צדק לכל.
אם נכנסים בקורה אז ללכת לעובי הקורה ולרדת לעומקן של הנסיבות.
לפיד זה חשד לשוחד אמיתי ויש סיקור עבור…
נתניהו ב 2000 זה כוונה אבל בלי ביצוע.
צדק לכל אומר שלא עושים איפה ואיפה….
אותו דבר צריך עם כבל שכבר היה תחת חקירות וויתרו לו. זה הקייס של הבלפוריסט ועם זה התותחים הכבדים שלו יבואו לבית המשפט… הטעות הגדולה שלו היא הסיפור עם אלוביץ, שם הוא יכול ליפול בבית המשפט. זה הון שילטון.
לבושתי יש לי קרבה משפחתית לארנון מוזס…

stam
stam
4 years ago

די די, נתניהו איש רקוב ומושחת. מה קשורים האחרים? הם חארותץ. הוא ראש ממשלה.
ביבי בכלל צריך להגיד תודה לאלוהים ולמנדלבליט שסגר לו מראש את תיק הצוללות. שעל זה הולכים לחבל התליה או למאסר עולם. סגרו מראש! לא נשמע כדבר הזה.
ראש ממשלה, דוחף על דעת עצמו, נגד עמדת כל מערכת הבטחון, מסתיר את זה מהם – רכש כלי שיט שלא צריך בכלל. ועל הדרך מבטח עיסקה סגורה על מי שזכה במכזר. ומעבחיר את הכל לגרמנים – שמפרנסים יפה את הדוד שלו, שדוחף לו כל חודש כספים, ככה סתם.
על הדרך ביבי מאשר גם למצרים, על דעת עצמו, להצטייד בצוללות. למה? מנדלבליט אומר: אל נברר את זה.
רגע! עכשיו הקטע הכי טוב: אז עוד מה מתברר, שכל הצמרת המושחתת שלו גוזרת קופון.
ששני העורכי דין, הבן דוד שלו, שנמצא אצלו כל יום 10 שעות – הוא גוזר הקופון הראשי מעיסקת הצוללות. א רק עו"ד של ראש הממשלה – גם מאכער, סוחר נשק. מיליוני יורו.
ומה אומר ביבי? לא ידעתי. לא ידעתי שהם קשורים בכלל!
לא, הבן דוד שלך, העו"ד האישי שלך, שאהת מדבר איתו כל יום על כל דבר – הוא המאכער הראשי ברכש צוללות, *שאתה ביבי* יזמת אותו – ואתה לא יודע???
תגיד לי, אתה עושה צחוק? בנאדם כזה, שיברח מהר ויגיד תודה אם עכשיו זה ייגמר בזול.

גיא הירוק
Admin
4 years ago

טיעון ה-"אבל גם הוא גנב!", זה לא טיעון בעל תוקף משפטי. ביב משתמש בו ללא הרף בזירה היחידה שאפשרית לו – הזירה הציבורית.
רק להזכיר, זה אותו ביבי שקרא לראש ממשלה מהמרכז להתפטר הרבה לפני שהוגש נגדו כתב אישום. אני לא זוכר את ביבי מתלונן על "שלטון החוק" ועל "איפה ואיפה".

לילי
לילי
4 years ago

תשמע סתם, לא רציתי להיכנס אבל הגזמת.
אתה חתיכת ספקולטור.
לא שאני בעד ביבי או מצדיק אותו או טוען שהוא חף מפשע, אבל, יש לך מערכת משפט שעובדת יפה מאוד וכבר הכניסה לכלא לא אחד ולא שניים מבכירי המערכת הפוליטית בישראל.
אם מנדלביט, שיודע *קצת* יותר ממך והתקשורת החליט שלא להעמיד לדין, כנראה שיש סיבה.
בסופו של יום, לא אתה ולא התקשורת תחליטו אם הוא אשם או לא, אלא בית המשפט.
כן, אני יודע שזה בעסה ואתה שונא אותו, אבל מה לעשות – בית המשפט הוא זה שגוזר את גזר הדין ולא התקשורת.
נ.ב – חף מפשע עד שהוכח אחרת, מכיר?
אז כן, זה תופס גם לביבי שנוא נפשך.
(לא שאני חושב שהוא תלית שכולה תכלת, פשוט נמאס לי מהבלבולי בייצים האלא. יש בית משפט. הוא מחליט מי אשם ומי לא.)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

נו גיא, אין וויכוח שהוא צריך ללכת למשפט אבל לא רק הוא. והחוקן שעושים לו כבר 25 שנה הוא לא לתפארת מדינת ישראל. עושים צדק איתו? שיעשו צדק עם כולם. שלא יסגרו פה תיקים (כבל, הרצוג) בגלל שלמישהו לא התחשק לחפור מספיק עמוק.
אם לגבי נתניהו הפכו כל אבן וכל גרגיר אבק, מן הראוי שיעשו זאת גם עם לפיד שקיבל תקשורת אוהדת מאד, יותר מדיי וזה מייד אחרי פגישות עם ארנון.

stam
stam
4 years ago

סיסמאות על חף מפשע גם אני יודע להגיד. מי דיבר על זה? לכולם יש את הזכות, סבבה. יגיע למשפט ונראה. אתה חושב שהיו הולכים ומסתכנים בתיקים כאלה, אם לא היה סגור עד הצוואר? מה, ביבי יגיד "לא היה כלום ואין כלום", וזה כמו קסם, הכל נעלם? אנחנו רואים הכל, מדי יום!
כל השיחות המסריחות עם מוזס, לא שמענו? כי הדיבורים האלה עם אלוביץ', לא שמענו? נותן לו מערוף, מאות מיליונים – מה, מה יגיד עכשיו? ועוד אחרי שיטחנו אותו על הדוכן 100 שעות, כי זה כבר לא אולפן טלוויזיה שהוא מחררט מה שבא לו. יקרעו לו את הצורה. על כל שיחה, על כל משפט, על כל פתק, ועוד עד ועוד עד. ואין לאן לברוח.
מה יגיד? זה לא אני בהקלטות? חלאס נו. בסדר, חף מפשע. לעוד דקה וחצי בערך. שייהנה.
.
ובקשר לפחדן מנדלבליט והצוללות – הוא אפילו לא הביא את זה למבחן חקירה משטרתית! מה בית משפט ו"חף מפשע?? קיבל פטור מראש, מהכל. ביבי לא נשאל כלום. לפני שהתבררו מלא ענינים והתפרסמו. מראש! "ביבי לא קשור". אה???
מנדלבליט מבין יותר ממני? בטוח. הוא גם היה המזכיר האישי של ביבי. בחירה של ביבי. חבר שלו. חלק מהדברים קרו בזמן שהוא שירת את ביבי. מלכתחילה אולי לא היה צריך להיות בתפקיד שלו עכשיו.
אז כן – מכל מה שעלה עד היום בפרשת הצוללות וכלי השיט – אני הכי חושד בריקבון מטורף. אם שר בטחון שכיהן *אז, בדיונים*, אם כל הצמרת הבטחונית של אז, כולל חיל הים, אומרים: מה פתאום העיסקה הגרמנית? מה פתאום ביבי התערב מאחורי הגב? מה פאום אישר גם למצרים? מה פתאום כל הכוורת שלו מעורבת ומרוויחה? – אז אני חושב שזה מסריח בטירוף.
אם מי שגוזר שם את הקופון זה האנשים של ביבי אני חושד. ואם מנדלבליט סוגר מראש הכל?? לא שואל אפילו את ביבי: מכיר את שימרון? יודע על המעורבות שלו? תספר איך קידמת אותה. למה הלכת נגד עמדת מערכת הבטחון? למה דאגת לבטל את העיסקה עם קוריאה? למה סגרת מאחורי הגב עם הגרמנים? למה לא דיווחת לאיש? –
את ה-א-ב- הזה, וזה מהמעט שהתפרסם – הוא לא עשה
אז איך לא אחשוד?? זה כל מטומטם היה חושד.
ואתה מדבר על מערכת המשפט, כאילו מי יודע. עוד דקה היו סוגרים את התיק לקצב. לליברמן סגרו תיקים של שחיתות משוגעת. הבת שלו והנהג שלו מקבלים מיליונים מאוליגרכים ככה סתם – אבל הוא לא יודע! הוא לא קשור! זה כי הנהג שלו איגור הוא איש עסקים מוצלח! לא – זה שוחד משוגע, של כל מיני אוליגרכים מפוקפקים, לבנאדם שנהיה פה שר בטחון והאיש הכל יכול.
תגיד, אתה לא קולט שעושים פה צחוק מכולם? מערכת שלטון כמו עולם שלישי.

לילי
לילי
4 years ago

טוב אתה צודק.
מערכת שלטון אוליגרכית של מדינת עולם שלישי, עושים צחוק מכולנו.
מערכת המשפט בדיחה, מי לא יודע את זה.
מנדלביט? בכיס של נתניהו, זה ידוע, סתם כלבלב של המלך.
לא יודע מה בכלל חשבתי לעצמי?

stam
stam
4 years ago

וזה בכלל לא עניין של השקפה פוליטית. לטובת העניין, בעצם לרעתו – אז אהוד ברק מסריח אותו דבר. כל ההבדל שידע להתחמק. או אולמרט. הכי שמאלן. הלך לכלא, ותאמין לי, מעט מדי. עלוב נפש, מעטפות כסף של שוחד, לבנאדם מולטימיליונר, האיש הכי חזק בארץ. כמו שאף באסטיונר לא היה מתבזה. ושרון ? בכלל…
זה לא אומר שצריך לתת לביבי עכשיו להתחמק. כל המשחק הציני של האנשים האלה זה שיטת מצליח. אתה נוכל, אתה רמאי, אתה דופק את האזרחים, אתה רק רוצה כוח ועושר אישי, ואתא מנסה להתחמק. הצלחת? יופי. לא – תשלם את המחיר.
אז שישלם. יש פה בכלל שאלה? זה לא קשור בכלל למי שיבוא אחריו, שאני בספק אם יהיה טוב ממנו. שישלם כי הוא חרא.

גיא הירוק
Admin
4 years ago

דוק,
אם הטרוניה היא כלפי העובדה שבמשך עשרות שנים, כסף/כוח פוליטי היוו הגנה מול מערכות אכיפת החוק,
אז אין לי ויכוח אתך. רק דבר אחד –
ביבי בצד של ההון/שלטון של המשוואה, לא בצד המקופח.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בית המשפט יראה מה שאנחנו לא ראינו ויחליט.
הדרישה שלי שייעשה צדק גם עם אלה שוויתרו להם.
מקווה גם שבליכוד אחרי נהנתניהו יקום מנהיג טוב כמו גדעון סער למשל שיצטרך גם לטפל בביביסטים או לפחות לעשות אתם שלום.
אבל לא לדאוג, התקשורת תצלוב גם אותו.

לילי
לילי
4 years ago

אף אחד לא טוען אחרת חבר.
כל מה שאני אומר זה שתיתן למערכת המשפט לעשות את העבודה שלה ותשאיר את הספקולציות לאחרי.
זה הכול.
הבעיה שלי זה אנשים שבטוחים שהם יודעים הכול.
אתה יודע בדיוק מה שאני יודע וזה מה שהתקשורת פירסמה ושנינו יודעים שהיא לא הכי אובייקטיבית כשזה מגיע לביבי.
אני לא יודע אם הוא אשם או לא (אני בהחלט חושב שכן), אבל

לילי
לילי
4 years ago

אבל אני לא יודע.
וגם אתה לא.
בשביל זה יש בית משפט שיחליט.
זה הכל.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

גיא, זה ברור לגמרי.
אבל איזה פוליטיקאי לא נמצא שם?
אולי בני בגין? אולי דב חנין? כמה נקיי כפיים יש בפוליטיקה כיום?
לגבי חנין אני מאד אמביוולנטי, מחבב ולא סובל אותו
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מצחיק שאת ליברמן אף אחד לא הכניס לרשימת המושחתים.
מפלגה מושחתת שמונהגת על ידי טפלון.
גם אצל ליברמן וגם אצל שרון הילדים הואשמו ושילמו על חטאי אבות.
איפה הצדק?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

וביאליק אומר
ואם יש צדק – יופע מייד!
אך אם אחרי הישמדי מתחת רקיע
הצדק יופיע –
ימוגר נא כיסאו לעד!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אז מה ברוך? בסוף מסתבר שאני קומוניסט…
חחחחחחחחחחחחחח
🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

חחחחחחחחח

stam
stam
4 years ago

בייב, כמו גולדן סטייט, הוא גוויה פוליטית. מזמן.
לא כדאי לפתח ציפיות. חבל. התוכי הזה מת לגמרי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  stam

אכן נראה ככה.
בליכוד לא חסרים אנשים טובים שימלאו את מקומו אבל אל תדאג, התקשורת שונאת כל מה שיש שם. מי שלא יבוא צפוי לסבול.

stam
stam
4 years ago

התקשורת תמיד תצלוב אנשים עם כוח, כשמגיע להם. לא ראיתי שעשו לאומרט המושחת, העלוב, הנחות. והוא היה הכי שמאלן במה שהיה מוכן להציע לפלסטינים. גמרו אותו, תכלס. ובצדק. אז שום דבר לא חדש.

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

הם כולם רקובים, נו. שרון, ברק, אולמרט, נתניהו. כולם. עלובי נפש כמו הכנסת.
אז אין מה להתרגש. ביבי בדיוק כמו כולם. אז גם הוא – הביתה. די.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  stam

ומה עם לפיד וכבל ורמון וברק?
צדק לכל….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  stam

על מה אתה מדבר? עשו לו תקשורת אוהדת לגמרי…
ראית את המאמר ששמתי. תסתכח על כותרת של ידיעות. יש יותר צבוע מזה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

יש יותר לקקני מזה?
מתי נזכרו לצלוב אותו? כשכל הגיפה האמיתית יצאה וכבר לא היתה ברירה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לפי הדיווחים, קמבה עם סוג כלשהו של זעזוע מח. השאלה היא האם יש גם פגיעה בצוואר ועד כמה הזעזוע הזה חמור….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראאוי וגורגי ירדו למנוחה שלהם

נתן גולד
נתן גולד
4 years ago

זה פשוט הזוי אם בוסטון מצליחים לקחת את המשחק הזה. כל השחקנים באנדר פרפורמנס, קמבה נפצע. הדבר היחידי שעובד וגם הוא פחות מרגיל זה ההגנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

Early indications are that Boston’s Kemba Walker did not suffer a significant injury in collision tonight, league source tells ESPN. Team has diagnosed him with concussion-like symptoms.
די מעודד

stam
stam
4 years ago

לגמרי, כי בשידור זה נראה מבהיל.
הליגה חייבת את בוסטון במאבק, בלי זה המזרח יהיה לגמרי בדיחה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

יוקיץ בשבילי זה אכזבת העונה חזר נורא כבד ושני רמות מתחת מעונה שעברה לא שמר על עצמו בקיץ השמנמן, גם מארי שלא יהיה סופרסטאר אין לו את האופי והיציבות להיות כוכב על בליגה, הוא יכול להתחמם ולהיות בלתי עציר אבל בהרבה לילות הוא קר מדי

נתן גולד
נתן גולד
4 years ago

לשניהם הייתה פתיחת עונה לא טובה. מארי צעיר ויוקיץ' כבר הראה מה הוא מסוגל לעשות. היה להם פלייאוף נהדר שקנה אצלי הרבה קרדיט להמשך. פתיחת עונה מאכזבת אבל רק תחילת עונה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לפחות אני רואה מלחמה עכשיו בדנוור.
בהנהגת מרכוס סמארט.

נתן גולד
נתן גולד
4 years ago

איזה קמבק של בוסטון. דנבר לא מצליחים לעשות כלום בהתקפה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ראסל ווסטברוק נלחם וגם השנה הולך בכוח על פרס עץ הזהב, היד שאוחזת אצלו בפטיש רק מתחילה להתחמם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הסלטיקס כמעט משווים שם….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מבינים שאם לא הולך בקליעות אז נלחמים בהגנה, אולי משם תבוא הישועה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סטיבנס בזבז עכשיו שני טיימאאוטים ברצף. להפתעתי אני חושב שעשה נכון גם אם המשחק דיי אבוד.
הוא לקח את הקודם בזמן עם תרגיל לטייטום ועכשיו יש עוד תרגיל בדרך. עבור מי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עכשיו באמת תמ"א…
השלשה של מילסאפ שמה חותמת על המשחק הזה.
הפסד ידוע מראש וגם מכה מאד כואבת עם קמבה….

אשך טמיר המקורי

ראסל "לא הייתה שום נפילה ביכולתו" פאקינג ווסטברוק

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אשך הוא מנסה לזכות בפרס עץ הזהב שוב והוא העלה את המכירות של ציוד המגן ב200%

אשך טמיר המקורי

לפחות הוא עושה כסף מפרסום.
יהיה הפנים בקמפיין החדש של כיפת ברזל.
רק מהפחד צופים יעשו הכל כדי להבטיח יירוט ולהימנע מפטיש בראש.
יש נפגעי חרדה בקהל. הרוקטס מעסיקה צוות שלם של פסיכולוגים שעוברים בין הילדים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחח
האשף בפעולה

אשך טמיר המקורי

יש התרעות צבע אדום באולם כל פעם שה-0 באדום משליך לבנת חבלה.
בקהל עושים פזצטות ומתחבאים מתחת למגשים עם ההמבורגר והצ'יפס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הטקואים מעופפים בדרכים…

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

חחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן מדהים

רן הנרגן
רן הנרגן
4 years ago

סתאם, להשוות את ג"ס לביבי מצביע על חוסר הבנה הן בפוליטיקה הישראלית והן בכדורסל. לא יכול להיות עלבון גדול מזה לג"ס.

stam
stam
4 years ago

רק לעניין מצב הצבירה כרגע. של גולדן סטייט "הישנה" שעוד תחזור, כמו סיכוייו של ביבי "המלך" לחזור.
כל היתר לא רלבנטי. סוניה היא לא שרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארכב האנקונדה יכנס ברבע האחרון לחסל

אשך טמיר המקורי

הקליפרס מנומנמים לאללה. לא ברור מה עובר עליהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה דוק עם הרכבי השעשוע שלו, אל תדאג בפלייאוף 35 דק של קאווי גורג הארל חו בברלי, כל היתר עם השאריות. בעונה הסדירה זה כמו גלדיאטור שמשתשע עם יריביו ואז ברבע האחרון אם לא ישתשע יותר מידי האנקונדה תבוא

אשך טמיר המקורי

התרעת צבע אדום!
.
בסדר, אפשר להירגע! נפל בשטח פתוח!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס הוא הנגר הכי גדול בליגה 😂😂😂 אפילו מהקו לא קולע כבר. הארדן מנסה להיכנס בין גורג וקאויי חחחח

אשך טמיר המקורי

אני חושש שראס יותר נגר מסימונס בשלב זה

אשך טמיר המקורי

הוא משלב את הטכניקה של סימונס עם התשוקה של דריימונד גרין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לפחות הוא זורק שלשות.
סימונס לא מנסה להיות יותר נזק ממה שהוא באמת, לזכות ראס העובדה שהוא כן…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכים ראס יותר נגר מסימונס. סימונס מהיר בחי הגנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שי, הלבנים של ראס הגיעו עד לוד, אני פה חטפתי רסיס מההחטאה מהקו….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי מטפל בהארדן. איך הקליפרס משתעשעים זה יפה רבע אחרון דוק יעלה עם האנקונדה וזהו. בפלייאוף הם ישחקו 35 דק יחד הקליפרס מנסים רק להכין שחקנים אחרים שלא יגיעו קפואים לפלייאוף 😎

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מתי הפליאוף?
מחר בבוקר?
מצחיק איך שאנחנו באים בטענות לשחקנים מקצועיים שגומרים על כל אחד מאיתנו 100:0 בכל משחק אחד על אחד, גיבורי מקלדת שכמונו….

אשך טמיר המקורי

כמה אתה גומר עליהם בביולוגיה ימית?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עם זה שאין לי ספק שכדוה"א שטוח ויושב על 3 פילים, אני עושה עליהם רק תיקו…
🙂

אשך טמיר המקורי

צבע אדום!
יש נפילות, יש נפגעים בקרב הצלמים, נגרם נזק לרכוש

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

פחד אלוהים מרחם עליהם שם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הנעליים של ראס עושים לי כוויות בעיניים והמסירות שלו לקאפלה חור באזניים…

stam
stam
4 years ago

סורי, מכריז על הפסקה מדיבורי פוליטיקה. לא יוביל לשום מקום, וזה סתם אוכל זמן איכות וכיף של כדורסל ושבת.

רן הנרגן
רן הנרגן
4 years ago

צעירי ג"ס , שיכורי ניצחון , 37 לעומת 23 ברבע הרביעי, הפחידו כהוגן את תושבי יוטה וגם השכילו לשמור על מקומם המבטיח בהגרלת הלוטו

אשך טמיר המקורי

צבע אדום!
.
פגיעה ישירה בקרש! בנס לא היו נפגעים

אשך טמיר המקורי

דובר הפלג השיעי של החמאס, ג'יימס הארדן, הודיע שהטילים של חברו לאירגון יגיע 'בעדן בעדן' מילווקי, ואפילו עד וושינגטון הבירה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן מנגב איזה שחקן חבל שהביאו לו את ראס הנגר הזה שאפילו מהקו לא מסוגל לשים סל. בחיים לא ראיתי סופרסטאר שהפך לנגר על. הארדןןןן

אשך טמיר המקורי

פעם ראשונה שהארדן לא היה צריך אפילו לפלופ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס 1 מ5 מהקו 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח ראס איירבול בלייאפ וואו איזה קומדיה אני מת פה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראססס עם 3 חחח פגיעה של הטיל

אשך טמיר המקורי

נפל בשטח פתוח, מזל. קודם הוריד בנאדם בפגיעה ישירה

אשך טמיר המקורי

פגיעה ישירה באדם, מסכן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחל ראססס

אשך טמיר המקורי

בברלי, בוא ליורוליג אם אתה רוצה לשחק בחוקי כדורסל. כאן זה לשואו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

16 2 ריצה של הארד און

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביוסטון בונים על ספאלושה חחחח שובר יותר סלים מראס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה הגנה של גורג על הארדן עכשיו רק איירבול

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ראס זה תאונת שרשרת אבל אני אוהב אותו למרות כיפת הברזל והפצצת לוד…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השחקן הכי מבדר בליגה ללא ספק איך הוא דוהר חחח ורק קרש ואז שהוא קולע אני מופתע 😂😂

אשך טמיר המקורי

תשמע, כרגע הוא התמריץ היחיד שלי לראות משחקים.
מאסתי לחלוטין בליגה בגלל השיפוט ואם כבר להציץ אז לקבל את הבידור עד הסוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא מהנה לצפייה בכל מצב. תמיד תצחק ותמיד יהיה טראש טוק טוב. נותן תמורה לאגרה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחחחחחחחח
תפתח קצת לפני המשחק ותראה עם איזה בדגים הוא והאדן מגיעים לאולם….
הנאה מופלגת.
לא היתה הצגה כזו מאז ימי שיקאגו העליזיםשל שנות התשעים. מדונה בבגדי דניס רודמאן זה עדיין השיא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקראודר וספאלושה עם שלשות הגיוני סהכ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך מה אומר על מלהיבת הקהל של הקליפרס?

אשך טמיר המקורי

אוף פספסתי שוב!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח מקרודר הזה בדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוויט לו חא בהכרה

אשך טמיר המקורי

מגרודר חטף פיצוץ בזריקה אבל הוא זרג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמת לך איך פטרסון הועלם? מסכן…
כמה משחקים ניתן למקרודר?

אשך טמיר המקורי

פאקינג לו וויליאמס.
מזכיר לי את הפנתר הוורוד מחולון, לא זוכר את שמו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס עוד ניגור בלייאפ אבל הוא מריץ את הקליפרס חבלז חחח

stam
stam
4 years ago

מגיע לראסל. חיפש להדביק את האנד וואן בכוח. ואז מחטיא דאנק קל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס עם סטפבק חח וואלה קלע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון שומרים היום לפחות זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס מתחמם 😎

stam
stam
4 years ago

די, הרגתם עם כל השריקות האלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאאוי נח במגרש עם 18 דק מ36 עד כה.😂😂

אשך טמיר המקורי

פלאשבק.
קבלו את הגלגול הקודם של לו וויליאמס – דניס וויליאמס "החתול", מעונת 92-3 בחולון:
https://youtu.be/tjz60Ske4EY

גיא הירוק
Admin
4 years ago

הפנתר הוורוד זה הכינוי של באק ג'ונסון עת שיחק בהפועל תל אביב, אי אז באמצע שנות ה-90'.

אשך טמיר המקורי

נכון, זה היה "החתול".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה הסייבורג היה בהטענת סוללה לרבע האחרון והתחיל לנגב

אשך טמיר המקורי

סעיף 83 בחוקה – הכדור הוא חלק מהיד במקרה של דרג

אשך טמיר המקורי

לא יפה דני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח ראס לא נגע בקאווי האתרוג בפעולה 4 עבירות ליוסטון תוך דקה ברבע האחרון

stam
stam
4 years ago

5. באותה התקפה

אשך טמיר המקורי

קרב הדרגים הגדול. כולם שולפים את הדרגות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

תגיד שי
הסייבור דרג או גרד?

אשך טמיר המקורי

דרג בכיר ביותר. למעשה התמנה לרמטכ"ל במקום השיקוץ היוצא

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

איזה רמט"ל? ראש הכוכות המשולבים….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באלמר מבסוט ההטענה הייתה טובה הסייבורג בא בכל הכוח לרבע הזה 10 דק של ניגוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחח
דאנטוני בטח תופש עכשיו את הראש עם מה עשיתי שזה מגיע לי…
חחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי

דוריס רוצה את הסטיק

אשך טמיר המקורי

של מס' 2

חגי "התותח" ניסני
Editor

נראה לי שרא צריך פשוט לתת ספרינט מצד לצד בלי הכדור. לדפוק מדי פעם על החזה החבר'ה יבואו ויתנו כיפים והוא מבסוט. כשהוא משחק במוד אוקלהומה אין ליוסטון סיכוי.
.
אישית לא יצא לראות 4 שריקות במהלך אחד שלמעט אחת וחצי (הראשונה על קוואי והשנייה על וויליאמס) הן פשוט לא אפשריות.

אשך טמיר המקורי

את הפאול על הכדור שהיה בידיים של ראס ראית?

חגי "התותח" ניסני
Editor

מה שהוא נתן בעיטה וקיבל עבירה – הזיה

אשך טמיר המקורי

הכדור הוא חלק מהיד

חגי "התותח" ניסני
Editor

גדול. על זה נאמר הביצים של מקרודר הרביצו לרגל של ראס.

חגי "התותח" ניסני
Editor

מה שכן אשכוס – לו וויל וקוואי רמאים לא פחות מהארדן.

אשך טמיר המקורי

קוואי עושה תרגילי הארדן ולברון משנה שעברה

חגי "התותח" ניסני
Editor

היה מוציא קצבאות ביטוח לאומי כמו כלום עם זריקות הצוואר שלו

stam
stam
4 years ago

ממוצע הליגה לעבירות במשחק הוא 40.
אנדר-אובר 50?

אשך טמיר המקורי

עכשיו הארדן שלח ידיים חופשי לקוואי והמשרוקית דוממת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוויט לו הזה רוצח

stam
stam
4 years ago

אוסטין ריברס צריך להרגיש גאה בכל נקודה של לו וויליאמס. בלעדיו זה לא היה קורה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוסטין ריברס חחח 8 נק רצוף הקליפרס הביאו דאבל טים של גורג וקאווי על הכררדן עכשיו

אשך טמיר המקורי

חחח עשה הארדן להארדן. כולל הטיית הצוואר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כל מה שראס הורס
אבו זאקאן צרך לתקן

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

לצערי זה של הקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין הארדן ווי טראסט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

דו וויי?

אשך טמיר המקורי

הארדן לא פראייר. אומר לקוואי עשית לי את תרגיל מס' 1? קבל תרגיל למתקדמים.
יש לך עוד מה ללמוד, ילד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך היום היה קטע גדול. סילי בילי לקח צאלנג על סל ועבירה שלברון קיבל אחרי שהעיף מגן עם היד והוא ביקש תוקף של לברון😂😂

נחש מה הוחלט בצאלנג? אמרו לו בילי אתה מערער על חוקי הליגה?

הזכיר לי את הצאלנג אתמול של מלון על סטפבק של הכרדן ל3 זריקות 😂😂

אשך טמיר המקורי

אין משחק בלי פנינים. אפשר לסמוך על הליגה הזו

חגי "התותח" ניסני
Editor

שמעון באיזה דקה זה היה במשחק בערך?

גיא הירוק
Admin
4 years ago

קצת פחות מ-10 דקות לסיום (אם אני זוכר נכון).

גיא הירוק
Admin
4 years ago

באמת מצחיק. בעיקר הקטע שלא הייתה עבירת תוקף במהלך…

stam
stam
4 years ago

לא היה שום דבר. לא בלייב, לא בחוזר. אנד וואן קלאסי.
מה שהיה באמת מצחיק זו ההצגה שדיאלו ניסה לדפוק שם. ועל זה דונובן עוד הלך ובזבז צ'אלנג'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תש
מעו אי אפשר לומר שהארדן לא שינה את משחק הכדורסל כולם התחילו ליישם הארדן וביום א ב10 וחצי אנו מקבלים את המורה ותלמידו לוקה בקרב ישיר איזה כיף יהיה😎

אשך טמיר המקורי

חובת צפייה.
אבל המשחק של הילד הרבה יותר שלם ומגוון מהשטיקים של הרב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

זה יהיה קוקו על משקל כפכף
יכפכפו זה את זה מהקו, אנד ווואן….
וול דאן

אשך טמיר המקורי

זריקה שבן סימונס עם שפעת היה מתגאה בה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

טאקר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הארדן החטיא עכשיו שלשה פנויה לגמרי, איך?

אשך טמיר המקורי

ראס צעק לו "ימינה!"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו קאפלה סתם נק מתנה עכשיו מהקו להארל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

טאקר באמת על הפנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן מדהים 1

אשך טמיר המקורי

אם ראס היה פקח אווירי ומכוון מטוסים כל ההתחממות הגלובלית הייתה נמנעת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראססס סוף סוף קלע לייאפ

stam
stam
4 years ago

כבר אי אפשר לקפוץ לריבאונד. זה ישר שריקה + 2 נקודות בצד השני.
הרגו את המשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

הארדן פשוט פסיכי, הראל הולך לקבל חוזה יפה מאוד סוף שנה

אשך טמיר המקורי

נס גלוי

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ראס צריך לעשות את זה יותר מאשר להתפשר על הזריקות לבנים מחצי מרחק ומ3 חדירה ניצול המוסמכת והוצאת כדור, הוא עדיין אחד השחקנים האקפלוסיביים בליגה

אשך טמיר המקורי

אקספלוסיבי כמו רכבת שנופלת מגשר מתמוטט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

והנה הנגר עם 22 נקודות באחוזים טובים
שתיים אחרונות על PG וזה לא קל….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוי קאפלה אוי קאפלה תטביע יא רבאק תטביע

stam
stam
4 years ago

מזמן התרסק אנדר-אובר 50 עבירות. כבר 55.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאבל טים על הארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוי ראס אוי ראס רבאק לבד מול הסל. ראס ככ מהיר שבברלי כמעט נפל על הפרצוף חח אבל מה יהיה ראס עם הלייאפים יאללה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ווסטברוק עם הלבנים אחת הוא מחמיץ לייאפ ככה?

חגי "התותח" ניסני
Editor

קוואי עושה ראס. מה זה ההחטאות מהקו הללו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הוא פצוע
תשאל את הקומיש…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ראס לא דרג…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוכנת העונשין חורקת אצל הסייבורג

אשך טמיר המקורי

חחחחחחחחחחחחחחחחח
והוא מתלונן על עבירה 🤣

stam
stam
4 years ago

אוי ווסטברוק…
התחפש לפטריק יואינג

אשך טמיר המקורי

בידור משובח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחח הארדןןןןןן 2 מגינים עליו והוא נותן סטפבק ושובר את הקרסול של בברלי איזה מפלצת

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

הארדן !!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן חברים זה אחד הגדולים באמת אחד מ10 שחקני ההתקפה הכי גדולים בהיסטוריה כנראה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

100% צודק
האיץ מופלא בקליעה אבל אדם קטן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבן טגם מחסל משחק שני את קאווי בברלי גורג עליו בדאבל טים רק שתבין אין משהו יותר טוב שהליגה יכולה להציב מולו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ברור שהוא עילוי אבל למה הוא צריך היה להמציא גם את ה-הארדן?
קלען היסטורי אבל אדם קטן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

וואההההההההההההההה
איך הארדן ומייק יורדים שם בצרחות על השופטים…

אשך טמיר המקורי

אם זה צעדים+דאבל זה מבטל זה את זה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

קליפרס.ב5 שניות 6 נקודות ומהפך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוויט לו רוצח סדרתי. וקאפלה הנגר הזה אלוהים כמה גגות חוטף תטביע כבר את הכדור מה אתה מתהמה שעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף אחד לא נגע בהארדן

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

איך הארדן קיבל עבירה? נעל לאונרד את היד

אשך טמיר המקורי

המנעול הוא חלק מהיד

נתן גולד
נתן גולד
4 years ago

וויליאמס!! מדהים

נתן גולד
נתן גולד
4 years ago

חח אני בדיליי של דקה..

אשך טמיר המקורי

צריך נקודות בסוף? פשוט תיכנס לסל. יהיה בסדר.

גיא הירוק
Admin
4 years ago

חייבים לתת להם את זה –
הרוקטס והקליפרס באו לתת הצגה. נחמד שמסורת שבת בבוקר ממשיכה…

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

שיפוט בושה, איך הליגה משלמת לזבלים האלה כסף. לא צריך שידור חוזר או שידור איטי בשביל לראות שלא היה מגע ושהארדן נעל לאונרד את היד, 4 שופטים לא רואים את זה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂 ד4ג בדרג

אשך טמיר המקורי

סעיף 58 – דרג בדרג הולכים לטובת ההתקפה

stam
stam
4 years ago

מהלך אחרון:
עבירה/ סל על קוואי: 50%
החטאה של קוואי: 30%
אחר: 20%

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

LOL
כ"כ צפוי
וגם החמור ראסל בסוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ראס א שטן 1 מ6 מה3 וזורק שלשה חחח. מסכן הארדן

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

לאונרד רוצח , ווסטברוק המשיך עם בזריקת בלטות והפסיד את המשחק אהבל שאין דברים כאלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאאוי נח טוב. שיחק 18 דק ב3 הרבעים הראשונים והגיע לחסל ברבע האחרון. וזה שדוק עוד משתעשע בהרכבים

אשך טמיר המקורי

הלכו לזריקה הכי טובה בספר – פול אפ של ווסטברוק משלוש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

זהו נגמר, תמ"א 13

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שבת שלום לכולם
צום קל

אשך טמיר המקורי

הייאוש על פניו של הארדן כשהוא מסר לראס את הכדור היה פרייסלס

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

כזה אהבל הוא לפעמים החמצן לא מגיע לו למוח? יש לכם זמן מה אתה זורק עוד בלטה מ3?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

3 אנקונדות חטפו להארדן כדור אחרון

stam
stam
4 years ago

האנקונדה של הפלייאוף – המנורה של מרידור

stam
stam
4 years ago

שניה לסיום:
הכדור לא מגיע להארדן: 60%
הארדן נחסם: 20%
אחר לא סל: 19%

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

ROFL
.
חבל. יכולתי לעשות חבילה נאה היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון העונה עם הפסדים לקליפרס דנבר באקס ועובר אחד מול קליפרס. 1 3 שלילי. לא מעודד. וזה שהארדן במשחקי שיא היום הוא קיבל שמירה מהטובות שראיתי והשמיד שחקני עילית אבל עם ראס הנגר שלא מסוגל לקלוע עונשין שלשה או לייאפ אין לו סיכוי.
כל קבוצה שתרצה לנצח את הקליפרס תקיא דם מולם זה יותר מידי נשקים קאווי גורג לו הארל. שלא נדבר על פלייאוף שהחברה האלו ישחקו יחד 35 דק ולא ישתעשעו

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

זה היה ידוע עם נגר כמו ראסל לא מגיעים לשום מקום

חגי "התותח" ניסני
Editor

אתה צודק אבל 2 מהם היו הפסדים על הקשקש

stam
stam
4 years ago

לכל זה אין שום קשר למה שאתה רואה, רק אומר. אבל שום קשר. לא שעשוע ולא צעצוע ולא אנקונדה ולא גחלילית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

מקראודר פטרסון זה שעשוע בהחלט, לבדר, יעני קיי באומן גם שעשוע נחמד, גם גלן רובינסון ה-3 והכי גדול עומרי ספלמן!! 18 נק לשעשוע היום.
אנקונדה ועוד איך אגב מאז שאמרתי שיתחילו לרמוס את הליגה הם רומסים , ללא הפסד מאז. ההפסדים שלהם היו בלי קאווי בעיקר אחרת היו מביטים כבר מלמעלה על הליגה ודי עמדו בכל המבחנים בהרכב מלא. אתה רוצה לראות 20 הפרש כל משחק? גם זה יגיע, לא הרבה כי זה לא אופי הקבוצה אבל ההגנה או האנקונדה אוי הם יחנקו יחנקו ויחנקו בפלייאוף. רק פציעה תציל מהאנקונדה. נוט הלטי מן

stam
stam
4 years ago

ושוב: אין הרבה קשר בין מה ששמעון אומר, למה שרואים על המגרש. לא אנקונדה, לא רכבת הרים, לא הוריקן המזחלות המתפוצצות, ולא אתגר המפלצת מלוך נס.
רואה קבוצה חזקה, מאומנת, ומתאמצת, במרחק אף, לא הרבה יותר, מכמה קרובות אליה במערב.
אם תעשה קוונטיפיקציה של מה ששמעון אומר על יוסטון VS מה ששמעון חוזה – הוזה – לגבי הקליפרס = התוצאה תהיה 135-95.
אז זה לא ככה, ולא קרוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

אהה זה רק קוונטיפיקציה שלך.
אני לא אמרתי שאלו ההבדלים. זה אתה מניח

stam
stam
4 years ago

די נו. שעשוע, מקגרודר, מנוחות, ירמסו = המצאת שמדובר בדבר שטרם ראינו, ולא תרפה כהרגלך עונה שלמה, בסיפורים על אתגר מפלצת המזחלות המתפוצצות הבורחת מהאנקונדה מאלקטרז (19.99, הכניסה אסורה לסובלים מבחילות, לחץ דם גבוה, קטינים ואוכלי קטניות).
אז לא. הם באמת לא כאלה.

stam
stam
4 years ago

"מאז שאמרתי שירמסו את הליגה הם רומסים" = משק כנפי הפרפר!
IT IS HAPPENING

אשך טמיר המקורי

קוואי באקסטזה

stam
stam
4 years ago

טוב, אז כל המערב פתוח לרווחה. + לפחות 2 מהמזרח, ואם קמבה חוזר אז 3.

ADISU33
ADISU33
4 years ago

אני מוכן להתערב כאן עם כל אחד שרוצה.
הרוקטס מגיעים לגמר המערב
.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

מוכן להתערב שהם לא עוברים את הלייקרס ולא את הקליפרס. לא משנה באיזה סיבוב. היתר לא מעניין. לדעתי יפסידו גם ליוטה אבל להתערב על זה לא אתערב

אשך טמיר המקורי
Reply to  ADISU33

איך גמר מערב אם לא יגיעו לפלייאוף?